This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

+ Alhamdulillah +

Syukur ke hadrat illahi...
mcm gempak je kn entry aku yg lepas ni. tp aku syukur sgt2. sbb aku dpt resp0n yg p0sitif dr green man. kenapa tu ye?.. hehehe, aku rasa kalau aku tk ckp pn k0rg tentu dpt agak apa yg aku ckp kt green man kn?...

apa resp0n dia, aku tk amek kisah. sbb aku sndiri mkehendakinya... isy, tk de keje la aku nk r0sak kn sbuah psaudaraan yg dh lama tjalin. aku cuma smpikn apa yg ptut. supaya dia tahu~... tu jek.

tp kalau dia fikir lain. suke ati dia la. aku tk paksa. n ntah la~...

apa yg penting K.E.R.J.A.S.A.M.A.. hahaha.. xde kaitan. ermm, aku scara jujurnya. bahagia sgt de kawan mcm dia. dlm tk diam kn. sbenarnya dia sgt mmhami aku(agknya la). sbb kn stiap kali apa yg aku nk sampaikn kt dia, 'sy dh dpt agk awk nk kata tu'.. mcm ne dia th?.. dia tukang tilik ke? wah! hebat beb... hehehehe~..

seyez, aku byk bljr tntg khidupn ni dr dia. mungkin dia tk sedar. tp itulah hakikatnya.. dl dia sllu ada dsamping aku.. (cewah, sllu la sgt) tp arus masa tlalu mcemburui kit0rg. kit0rg dh mkin renggang. mungkin dgn ksibuknnya.. dan kerja aku yg ntah pape sibuknya ni. tp tk pe, kata2 dia, apa2 yg dia ckp dl. sumer aku masih igt. n aku sntiasa igt..

pape pn... aku syg banget kt dia... tettttttttttttttttttt~
jgn ckp kt dia ye... hehehehe.. 1 comments

Luahan hati,.. oh! Green Man~

ARRRGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!....
uitsss????.. kenapa aku ni ttiba?.. hahaha..
aku de wat ssuatu yg.... isy! susah nk dperkatakan. mungkin sukar utk dbayangkn apa yg telah terjadi n apa resp0n nyew. tp aku beranikn diri demi masa depan aku. aku tk leh nk slindung2 g.. haha.. s0 stupid maybe~...

ermmm, aku rasa kalau de yg sllu f0llow aku nyew entry. akn th siapa green man yg pernah aku maksudkn dl. Alhamdulillah, aku dh sampaikn apa yg aku rasa mmg ptut aku sampaikn kat dia. biarlah ia mungkin mjadi buah mulut dia dan sahabat2nya. tp aku puas. aku tk hiraukn apa org nk kata. asalkn aku th apa yg aku wat n aku sanggup hadapi risik0nya.

apa yg aku dh wat ye?... hehehehe. tny la Green Man..

apa2 pn. aku tk th nk ckp mcm ne. aku tk mharapkn apa2 pn dari dia. bg aku kalau dia dh luangkn masa n baca apa yg aku p0st kt dia. tu dh ckup baik dari segalanya. sbb bukan senang nk curi masa dia..

aku tk mnanti, aku tk mharap... sbb jiwa aku k0song kini. n aku rasa, aku tk mahukn apa2. sbb aku T.A.K.U.T.

mcm kelakarkn?.. tp itulah aku. aku tkut nk mcintai manusia melebihi dr yg maha esa. sbb aku rasa, diri aku l0m ckup sempurna utk mjadi suri dalam taman hidup sse0rg. entahlah.. aku hny mampu bserah~

Green Man, dlm entry tu mungkin saya x jelaskn scara tperinci apa yg saya maksudkn. tp saya rasa, awk bukan budak kecil yg perlu saya pjelaskan dari A-Z...

apa2 pn... sori sgt2 ye... 1 comments