This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

what u give u get back..

temp0hari aku de la k0men kat page org tua tu. tp xpasal2 adek dia nyampuk. peh!! leh thn gak la pedas nyew. tp aku c0ol je mls nk btekak sakan.

dia tk kn fhm apa yg aku rasa sbb dia tk alami apa yg aku alami. dik, idup tu jgn la megah sgt. mungkin rini kiter gelak an org, mngumpat mngata..xmustahil mende tu akn jadi kt diri kiter aw.

mcm kamu ngan bf kamu skrg, duk cinta sakan.. xmustahil mak ayah kamu jua tk restui.. or mungkin mak ayah dia?.. sapa th an?... kata la apa yg kamu nk kata slgi kamu mampu bkata2.. giler, xdpt terima knyataan.. tpulang, xkisah pn. tp hakikatnya, hati ini tlalu bahagia.

idup ni mcm r0da dik, jgn tllu suke brada di atas. 0 comments

Teman...

entry kali ni aku nk tujukn khas wat sese0rg yg bnama teman yg dh lama wujud dlm idup aku... dia yg bnama TEMAN itu tlalu istimewa aku rasakn dhati ni. bukn kerana dia teramat aku 'kasihi'.. tp aku teramat hargai..

TEMAN, aku fahami apa yg bsarang dlubuk ati mu. tp tlg la fhm, sumer ni xkn lama. tb masa nya nnti aku akn jelaskn satu persatu kpd mu knp ini yg aku lakukn.. tlg la fhm, aku cm minta kau fahami diri ku kali ni saja. aku wat sumer ni bsebab bukn utk suke2. tk kn aku nk letak diri kau sbgi penyebabnya?.. tk mahu kn? jd, tlg la fhm. aku tk th nk kata mcm ne g ayat utk kau faham. masa tu akn tb, tp aku minta kau bsabar sedikit masa jek lg.

plz la teman, jgn seksa aku bgini. aku rasa teramat sgt.. aku sedey bgini layanan yg kau berikn pada ku. se0lah2 aku teramat zalim thadap diri mu...

apa2 pn, aku tk dpt nk bkata2 wat masa ni. kerana waktu itu tlh ku tetapkn, dn ia mmg dh djangkakn akn blaku. s0, tlg la.. aku merayu. tlg la fhm aku wat kali ni...

plz jgn terus2n wat aku bgini. 0 comments

Cinta Yang Di Akhir Garisan..

Semalam dia de c0ntact aq. Ya Allah, tb2 fikiran ku tganggu akn kdatangannya. Ya Allah, aku m0h0n pada mu.. andai benar aku tcipta bukanlah utknya. jauhkn la atinya dari ati ku, jauhkn segala mem0ri yg tcipta dfikirannya.. agar dia sntiasa bbahgia bsama insan yg akan sah mjadi miliknya tidak lama g.. aku mharapkn kbahagiaanya agar aku jua kelak cekal utk hadapi segala kmungkinan yg bakal kau berikn padaku.

Aku bsyukur padaMu Ya Allah.. kerna mngutuskn aku insan spertinya dlm idup aku, sedikit masa dl... kdatangannya amat bharga wat aku, kerna dgnnya aku mngenal apa itu cinta. dgn nyew aku bljr ssuatu ttg cinta...

CINTA SEJATI X SEMESTINYA MEMILIKI.. CINTA SEJATI ITU MMERLUKAN PNG0RBANAN AGAR KITER LEBIH MNGENALI DAN MNGERTI APA MAKNANYA CINTA...

7-April-10...
dia cm c0ntact aku kat faceb0ok jek... tk byk b0rak sgt sbb dia sndiri tk th nk tny pe kat aku. juz wanna say 'tahniah' kat aku... tahniah kerana aku sudah ada pengganti.. (^_^) aku mjawab hny dgn senyuman..

jauh dsudut ati, aku mharapkn sgt dia akn kata... 'Doakan abg bahagia yer?'... aku nk sgt dgr dia kata mcm tu. walau mungkin perasaan n ati aku akn terasa. tp at least dia mhargai aku yg pernah wujud dlm idup dia suatu ketika dl... aku nk sangat dia kata mcm tu kat aku, sbb aku nk btl2 bebas dr perasaan ni yg masih lg bsisa. aku masih simpan g kata2 dia, yg dia masih g ______ kat aku. tp aku th, hny dlm mimpi aku mampu utk mmilikinya. dlm nyata, dlm realiti.. itu cm hny la igauan.

'Za, abg akn bkahwin buln mei ni. jemputlah dtg yer..' bl la aku dpt dgr ayat ni pl eak?.. aku skrg hny nk dgr kata2 bahagia jek dr dia. aku nk dia gembira, aku nam0 dia sedey2... sbb, ati aku mudah meruntun bl dgr ayat2 mcm tu dr dia. sbb aku sndiri sdg mbina smula ati aku... plz la jgn wat ati ni mjadi rawan. kamu sedang bbahagia dgnnya walaupn ia dtentukn family.. tlg la biarkn sy dgn khidupan saya pl... sy mahukn kbebasan. sy tk kata, kamu tk leh c0ntact sy g... blh tu blh, tp jgn pers0alkn ttg khidupan kita. ttg kamu dan diri saya. jgn tny apa yg sy dh wat, tp tnylah apa yg akn saya wat..

tlg la... sy pn ada ati dan perasaan. sy minta kamu fhm tu jek... kita mungkin leh jadi kawan, tp mungkin mngambil masa utk merawat dl luka ddada.. sy gembira, tp x bereti sy bahagia.. sy bahagia, tp x bererti sy ... ... (^_^) 0 comments