This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

citew aku bulan ni..

Wah!! Mmg agak lama aku tk update aku nyew bl0g eak.. bukn aku tk de masa nk update, tp kemalasan tu melanda diri.. hahahaha…
Ermmmm, apa aku nk citew yer kali ni?.. rasa nyew tk de yg menarik pn. Cm de seperkara la aku nk citew.. yek2 jek aku ni sperkara.. nnti bkait2 aku citew.. huhuhuhu..
Laz m0nth.. aku de la sket slisih fhm ngan ‘green man’ aku.. tk fhm sey aku. Ttiba dia kata aku mcm tu. Dia kenal aku bukannya baru sehari dua. Tp dh btahun2.. ntah la dia… t papa yg penting, dlm ati aku tetap anggap dia sbgi sahabat aku. Dlm susah senang. Dia sentiasa ada. Alhamdulillah, syukur aku ke hadrat illahi kerana mngurniakan aku sahabat spertinya. Ermmm, nk aku citew ke pasal pe? Tk yah k0t. sp yg sentiasa f0llow aku nyew bl0g. tentu kenal n th siapa ‘green man’ yg aku mksudkn tu kn?... hehehehehe…
Ermmm.. nk dekat sebulan gak la kit0rg tk c0ntact. Tu r, sapa suh ajar aku tentang eg0.. kn dh kene. Hahahaha.. ermmm, lazly dia yg c0ntact aku. Padan muke dia!! Tp seyez beb. Aku windu masa kit0rg tk c0ntact.. masa mula2 dia tegur aku tu, tb2 dia terus tny… ‘mcm ne majlis bf Fizah?Fizah g tk?..’… siot jek kn, ada gak kang yg rasa penangan penyepak aku.. hahaha.. tp aku th, dia caring.. aku jawab la dgn slumber..’alaaaa, org tk jemput tk kn nk g..tp klu majlis awk,awk tk undang mmg sy baling b0m masa majlis tu’… hahahaha… n dr situ, kitorg dh kembali ok.. sian dia, sbb masa tu dia ngah runsing ngan pr0jek final dia. Padan muke!! Suke sgt wat kijew laz minit, dh bapa kali dh igt kn. Dh nk present baru nk siapkn itu in ink tunjuk kn survis0r(btl ke ejaan aku tu?hehehe)..
Oh ye!! De sperkara la.. kalau2 la kn aku nyew ex-bf tu de baca aku nyew entry kali ni. Aku nk dia th r. idup aku tnp dia skrg lebey bmakna kerana ada g insan len yg leh mhargai n mjaga ati aku lebey baik dr dia. Sbb spanjang aku bhubungan dgn dia.. ati aku tk pernah nk tenang. Bukn pe la, sbb aku mmg tk pernah pcaya kat dia.. n gerak ati aku kata… ‘perkara yg dia tk m0 sgt citew kat aku tu, aku rasa…aku th apa’… sbbkn, aku bukn la nk bangga diri la.. cm nk dia th… gerak ati aku tk pernah nk silap mtafsir sesuatu. Walaupn sering kali dia anggap aku ni suke wat kputusan tburu2, n kbudak2kn. Hahahaha.. lantak dia r nk kata apa ttg aku.. laz c0l ritu dia de bg satu lagu kat aku, dia kata lagu tu khas wat aku.. ermmm, tk tkesan dhati aku pn lagu tu… n dsini aku nk dia lak dgr lagu yg aku nk tuju kn wat dia.. tjuk nyew….. Tamparan Wanita- Elite…. Bukn pe, aku rasa dia pandang rendah sgt kat aku. Mungkin dia fikir aku kecewa giler baban.. tp padahal aku gumbira yg teramat sgt. N yg wat aku rasa nk gelak guling2, aku ada la kata kat dia.. ‘nnti majlis jgn uper undang yer’… nk th apa dia kata kat aku?.. ‘ok, klu nk sgt mer0yan nnti abg pos kan kad undangan’… mer0yan?.. adesss.. saket apa mamat ni?aku tgila2kn sgt ke kat dia?.. adesss… masak aku… (lol – tk thn nk gelak sgt2)
N ada g s0rg… UNCLE… sori t0 say la yer… leh tk awk idup tnpa ‘perasan’.. susah r bkawan ngan org mcm awk. Perasan tu tlalu lebey sgt.. risau nnti mmudaratkn diri.. n s0ri gak la… sy tpaksa la yer buang awk dr idup saya. Sbb bg sy ia tlalu mnyusahkan saya. Rimas dgn khidupan yg tlalu sarat ngan org2 yg susahkn diri aku.

Ermmm… k la itu jek yg aku nk citew wat kali ni. Penat la menaip ni.. hehehehe.. ada kesempatan g t aku citew la yer pape.. ada kijew ni.. almaklumlah sejak jadi org pantai timur ni… kene rajin2 sket..(aku pn tk th sbb pe aku kata mcm ni..hehehe) 0 comments