This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

n0 k0men...

ermm, td 0uting ngan dia. aq cuba nk bsuara ttg apa yg aq pendamkan selama ni. tp, aq rasa mcm mer0sakn suasana. tk pe la, aq diamkn lagi. tp td mmg aq tk leh pendam. aku bg dia hint skit. aq tny dia sesuatu. n mcm nk mngelak pn ada.. tk pe, aq bg hint skit jek tu.. pndi2lah dia fikir. n aq rasa dia bukan g budak kecik yg harus aq jelaskan satu persatu, n aq dpt mngagak yg dia th apa yg cuba nk aq tny kan...

tk pe... kiter cuba blagak c0ol walaupn dlm hati.. hny Allah jek yg th..

n 1 g yg tk leh aq terima, dia mula komplen penampilan aq.. apa maknanya tu eak?.. dpt fikir tk apa yg aq fikirkn?... nmpk nyew tgu masa jek la utk aq btindak. mungkin dia sndiri tk kn dpt mjangka apa yg akn aq wat..

sbb kn.. skrg ni, aq rasa... ntahlah.. biarlah Hanya TUHAN yang tahu... 1 comments

Ya Allah.. Ku Mohon.. Tabahkan Hatiku..

Berapa lama lagi kau mahu mnguji ku?.. aku dh smakin tk ttanggung utk hadapi sumer ni.. sumpah!! aku katakan.. aku tk pernah merasa setabah ini..

knp.. knp sumer ni harus terjadi pada aku?.. aku dh smkin lemah utk hadapi sumer ni. aku dh lemah.. aku dh tk bdaya.. tlg la Ya Allah.. aku mohon pada mu..

perit nyew derita hati ini.. hingga dh tk terungkap dgn kata2..

apa yg dia mahukn sbnrnya.. aku tk dpt nk tafsirkn nyew..

andai derita ini berakhir dgn perpisahan, aku redha Ya Allah.. asalkn aku mampu lagi utk mngecapi nikmat kebahagiaan sdikit masa dulu.. dwaktu, aku dkelilingi sahabat yg sllu mngambil berat akan diri ku.. walau tnpa seseorg yg bernama kekasih aku masih lagi mampu tersenyum..

tp kini, senyuman ku tawar...

tapi, Ya Allah.. andai benar dia utk ku.. dan aku tercipta utk nya.. Aku mohon pada mu, bukakanlah jalan agar hubungan ini tiada halangan. bukakanlah pintu hati ku utk bertemu dgn hatinya. krn skrg aku dh tk mampu utk mbuka kunci pintu hati ku.. bukn bmakna hati ku tertutup utk sapa2. tp aku dh semakin redha dgn segala yg telah engkau tentukn utk ku..

Aku th, segala yg berlaku ada hikmahnya. dan aku yakin, engkau mnguji ku kerana eangkau syg pada ku dan tk mahu aku tersasar dari landasanmu. aku redha, aku pasrah dgn ketentuanMu..

ameeen, Ya Allah.. 0 comments

13 Dec 09

tgk kn jek la bapa lama leh btahan. aku diamkn diri jek la wat masa skrg ni, malas nk komen pape, sbb aku th. pape hal mesti aku akn dpersalahkan. kadang2 aku nek fedup..

siapa aku ni sbnarnya?.. ye, aku th... aku adalah aku as i know.. tp, ntahlah, tk sumer perkara kiter leh luahkan kn?.. walaupn dgn diri sndiri..

tk pe la, aku mcm ni jek la seadanya. biarlah sumer slh tu terletak kat bahu aku jek. n selama tu jugak. aku akan mcm ni. biarlah hanya gmbira yg dia nmpk, tp dlm ati aku. biarlah aku sorg yg tgung. sbb aku th, siapa aku dlm idup dia. seseorg yg tk mberi apa2 makna wat dia. ada tiada, sama jek. kn?..

aku th, bukan aku sorg jek ppuan dlm idup dia. aku juga th siapa ppuan yg sllu dia contct. aku diamkan jek, n wat2 tk th.. tk pe la kn.. biarkn jek dia.

dia sllu kata, aku sllu btindak mngikut emosi. n hanya dia jek yg th sabar dgn perangai aku. tp dia?.. ada dia th 'apa' n 'siapa' aku seadanya?.. apa yg dia th, tk semuanya itu aku.. aku biarkan jek dia bkata2, slagi mana dia mampu bersuara, dan aku.. bdiam diri selagi mana aku mampu utk menyepikn diri..

itu aku...
0 comments

Aku & Dia...

ermmm... agak2 apa yer aku nk kongsi citew kali ni?.. hehehe.. ermm, tajuk mcm bez.hahaha..

aku & dia?.. sapa eak?.. ntahlah.. kekekeke.. klu nk citew pasal 'dia'.. aku dh tk th nk citew ttg apa.. sbb aku sndiri dh tk pndi nk baca isi hati aku dh.. uhukzzz.. agak zalim eak aku?... tp, pape pn.. aku ikutkn jek rentak dia.. klu msih ada ruang utk kami bersama, insyaAllah. perkara tu tolak ktepi dl k.. aku de benda len nk citew..

nk th sperkara tk?.. hehehe.. mula nek tanduk jaat aku ni.hehehehe.. bukan nk mngutuk, tp kira mngata la...
sbenarnya kn... aku dh lama pendamkan, tp ni kira dh tk terpendam la ni. aku nk luahkan puas2. aku sbenarnya.. aku sbenarnya... BOSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!~~... hehehehe.. aku BOSAN!!.. aku tk th apa yg aku BOSAN kn.. hehehe.. aku pusing..

ermmm.. tk de benda pn nk ckp benor nyew.. hehehe.. jgn mrh.. ermmm, aku ngidap siot nk makan kat senib0ng. ritu la aku chatting kat rum yahoo. leh lak deme ckp pasal senibong.. peh!!.. geram lak aku, ermmm.. agak2 ada la kot dlm dua bulan aku tk g sana. ye la, dl klu kuar makan syik g senib0ng jek.smpi nek jemu aku. hehehehe.. ni aku lak mcari. kekekekee.. ada g satu tmpt mkn bez kat area sni. kat taman molek, kata mber aku kat restoran al-haj.. dekat ngan bank apa ntah.. uhukzzz..

mam0m.. mam0m.. lapo lak aku biler ckp pasal hal ni la.. kitew tgk kn jek la ari sabtu ni. ada tk yg ajak aku tubik. hehehehehe.. dia de janji, tp mcm bese la. jgn mharap.. tu jek..

k la.. aku nk kembali mengulor.. hehehe 0 comments